Systém našej práce s klientom je založený na partnerskom vzťahu klienta a zamestnanca zariadenia, pričom sa vychádza z individuálnych potrieb klienta. Práca s klientom sa realizuje na základe individuálnych plánov, ktoré sa vyhodnocujú raz za 6 mesiacov. Cieľom týchto plánov je rozvoj potenciálu klienta, udržanie, prípadne rozvoj jeho osobnostných, sociálnych a pracovných schopností.
Našim klientom poskytujeme
- vzdelávanie a tréning sociálnych zručností
(hospodárenie s peniazmi, zdravoveda, etika, komunitné stretnutia, rozvoj čítania s porozumením, písanie a počítanie, práca s PC)
- pracovnú terapiu a rozvoj zručností zamestnancov chránenej dielne
(práca s papierom a textilom, tkanie, šitie, výroba pohľadníc a dekoratívnych sviečok)
- tréning sebaobslužných činností
(nakupovanie, varenie, upratovanie, pranie, žehlenie)
- rozvoj tvorivosti
(výtvarné techniky, keramika, tanec, spev, tvorivé písanie)
- šance na prezentáciu zručností a kontakty s verejnosťou
(výstavy, workshopy na výrobu sviečok, predajné trhy, kultúrno-spoločenské a športové podujatia)